Thesweetlittlemonster in een nieuw jasje

layout 2

Jep, jullie zien het goed. Ik heb besloten om een nieuwe lay-out uit te kiezen. Ik vond dat het tijd werd voor iets nieuws. De laatste tijd merk ik dat ik een andere richting op ga met mijn blog. In het begin blogde ik zo veel mogelijk over beauty. Hoewel ik dat nog steeds doe en ik het nog steeds heel leuk vind om te doen, ben ik nooit echt een meisje meisje geweest. Ik vind het fijn om me mooi op te maken, maar mijn passies liggen ergens anders.

Ik vind het heerlijk om foto’s te maken en om te schrijven over alle gekke dingen die ik mee maak. Ik deel mijn tips en recepten, misschien af en toe een outfit. Voor mijn gevoel ben ik in een nieuwe fase gekomen. Mijn blog is geen beauty blog meer, maar meer een personal/lifestyle blog. Ik wil gewoon over mijn passies kunnen bloggen. Daarom dus een nieuw jasje voor Thesweetlittlemonster.

Ik vind hem erg leuk. Ik zou hem graag willen laten hosten, maar daar wil ik nog even mee wachten tot ik mijn propedeuse binnen heb. Ik zou wel graag jullie mening willen weten. Wat vinden jullie er van en wat zouden jullie graag meer willen lezen?

Liefs,

Eline

11 gedachtes over “Thesweetlittlemonster in een nieuw jasje

Geef een reactie

