Skate avontuur

skate avontuur

Vorige week besloot ik om eens te gaan skaten en natuurlijk ging mijn camera ook mee. Lekker de natuur in en ook nog eens een hele leuke manier om te sporten. Ik ging het bos in en wat is het er toch mooi!

DSCN3402

Ready to go!! Ik ging richting het bos en het was er echt super lekker weer en gelukkig niet te veel fietsers die me moesten inhalen.

DSCN3403

Dit zijn eigenlijk mijn moeders skates, maar ik ‘leen’ ze altijd, oeps. Ze zitten gelukkig wel heel fijn. Spijkerbroek oprollen en gaan met die banaan.

DSCN3405

Het is hier zo mooi! Als je nog een stukje doorloopt zie je allemaal gekleurde huisjes aan de overkant. Helaas ging dat niet met mijn skates en ik had geen schoenen meegenomen, maar het was er zo mooi!

DSCN3406

DSCN3412

Happy selfie! Ik mengde twee lipsticks en ik voelde me echt heel erg blij.

DSCN3416

Toen was het weer tijd om terug te ‘lopen’ over het pad. Dit was misschien niet zo’n goed idee, maar als je heen loopt, moet je ook terug. Hoe mooi is het hier!

DSCN3417

Dat was dus het gat van waalre, misschien kom ik nog wel eens terug. Wie gaat er nu surfen? Dat heb ik hier echt nog nooit gezien, duiken al helemaal niet. Wie weet wat er allemaal in dat water zit?

DSCN3418

Ik heb echt zo veel paardenbloemen gezien, dus moesten ze even op de foto. Ik heb er nog geen gezien die je kan uitblazen, maar dat komt misschien nog. Dan kan ik weer een wens doen!

DSCN3419

Met mijn super mooie roze nagellak en polsbeschermers (hell yeah). Ik ben gelukkig niet gevallen, maar het ziet er natuurlijk wel heel erg mooi uit, haha.

Ik heb echt ontzettend genoten. Ik ben ongeveer een uur weggeweest. Gelukkig had ik achteraf geen spierpijn, maar ik heb wel ontzettend genoten.De natuur is zo dichtbij en normaal vergeet ik het een beetje met school. Ik heb hele mooie foto’s gemaakt van de bloesem dus die foto’s volgen zeker nog!

Liefs,

Eline

Bloglovin – Twitter Pinterest –  Instagram 

6 gedachtes over “Skate avontuur

Geef een reactie

