Bloesem

bloesem | Thesweetlittlemonster

De lente is echt heerlijk en wat kenmerkt de lente nou beter dan roze bloesem? Toen ik ging skaten kwam ik deze prachtige bloesembomen tegen en ik moest er gewoon foto’s van maken. Vandaag deel ik ze met jullie. 

Bloesem | Thesweetlittlemonster

Bloesem | Thesweetlittlemonster

Bloesem | Thesweetlittlemonster

Ik ben echt dol op de bloesem, zo vol in bloei. Geniet van al het moois om je heen, ook al moet je soms even zoeken.

Liefs,

Eline

Bloglovin – Twitter Pinterest –  Instagram 

9 gedachtes over “Bloesem

  1. nananathalie zegt:

    Ik ben weg van de roze bloesem boom, hadden er tot aan vorig jaar één in de tuin staan bij mijn ouders! Het mooiste moment van het jaar als de eerste knoppen in de boom kwamen. Vol verwachting keek ik meerdere keren per dag of de eerste knop uit kwam! Een heerlijk begin van de lente!!

  2. delphine zegt:

    Bloesems zijn leuk! Als ik naar het stad wandel passeer ik er ook altijd eentje. Als er dan kleine bloemetjes gevallen zijn is het roze op de grond. Ja het zijn mooie bomen.

Geef een reactie

