Happy moments week 18 2015

happy moments week 18 2015 collage

Goede morgen allemaal! Deze week stond in het thema van Koningsdag en kunstweek op de pabo. We moesten een toneelstuk bedenken en hele aparte workshops doen. Benieuwd? Lees dan snel verder

20150427_194527

Ik begon mijn week met 538 Koningsdag!!! We stonden best dicht vooraan, maar wat was het druk! Uiteindelijk moet je toch wat gaan drinken en eten dus dan ben je je mooie plekje kwijt, maar wat een gedoe om door de massa heen te komen. Best wel een beetje claustrofobisch.

20150427_204344

Ik heb Kensington gezien! Dit was echt mijn doel van de avond en het was zo gaaf! Ik zou willen dat jullie er ook bij waren, maar ik heb zo hard meegezongen en gesprongen. Het was echt heel erg leuk!

20150427_142549

Ik ging met een vriendin uit de klas en het was echt een top dag. Kensington, Hardwell en natuurlijk Gerard Joling, haha. Het eten was lekker, beetje heel erg druk, maar een geslaagde dag!

20150501_185745

Wow Eline, wat is dit nu weer? Ik dacht het wordt tijd voor een nieuwe look. Nee grapje, hihi. Deze week stond in het thema van de kunstenweek. We moesten een toneelstuk bedenken met een heel nieuw groepje en toen moesten we tijdens de workshop drama dit masker maken en op doen. Zo moest je op je houding letten en niet op je gezichtsuitdrukking.

20150501_185533

’s Avonds lekker op de bank met Mees Kees. Ik wilde hem al lang zien en nu hadden ze hem bij de Kruidvat. Dit is altijd goed op stage dus besloot ik hem mee te nemen en natuurlijk thuis even te kijken. Het is echt een hele leuke film!

20150501_185731

Ik houd nog steeds elke dag bij wat me blij maakt. Afgelopen week heb ik twee van de drie toetsen gehaald. Op de andere wacht ik nog steeds dus dat is nog even afwachten. De studiepunten zijn weer binnen ^^

20150501_185820

Nieuwe spulletjes gekregen ^^ De douchegel van Dove ruikt echt mega lekker! Naar de rest ben ik ook heel benieuwd.

DSCN3422

Alles staat nu in bloei en de bloesem voor ons huis is echt zo mooi! Ik geniet echt van de omgeving als ik naar school fiets. Overal staan bloemen en bomen in bloei en er komen super groene blaadjes aan de bomen. Ik krijg er echt fotografie kriebels van!

Dit weekeind staat in het teken van feest. Zaterdag is mijn broertje jarig en maandag mijn vader. Dubbel feest dus. Ik heb ook eindelijk vakantie dus de volgende diary zal lekker gevuld zijn met allemaal leuke dingen! Geniet ervan en anders veel succes.

Liefs,

Eline

4 gedachtes over “Happy moments week 18 2015

Geef een reactie

