Favoriete workout video’s voor thuis

DSCN3362

Soms heb je gewoon echt geen zin om het huis uit te gaan, maar je wilt eigenlijk toch wel sporten. Gelukkig is er ook nog zo iets als Youtube en daar staan echt heel veel video’s op, maar welke zijn nou fijn, want er is wel heel veel keus. Ik laat je mijn favorieten zien. 

Xhit

Ik vind Xhit het fijnst, want er zit veel afwisseling in. Het tempo ligt hoog, maar je doet iedere keer maar korte rondes van 30-60 secondes. Zo houd je het makkelijker vol en blijft het leuker. Je doet een heleboel verschillende oefeningen en zo leer je zelf ook beter wat voor jou wel of niet werkt.

Blogilates

Volgens mijn kent bijna iedereen Blogilates wel. Ik vind het erg fijn, maar soms duren de oefeningen wel heel erg lang. Toch gebruik ik de video’s vaak, want er is echt ontzettend veel keus!

Yoga

Ik wilde graag yoga doen, maar ik had echt geen idee waar ik moest beginnen. Er is echt ontzettend veel keus en ik weet soms nog steeds niet goed welke ik moet gebruiken, maar Yoga with Adriene is erg fijn, want ze heeft een challenge waarin het steeds moeilijker wordt en ook zij heeft erg veel verschillende video’s. 

Geloof me, ik houd ook lang niet al deze video’s vol, maar ik vind het wel heel fijn om erachter te komen welke oefeningen er allemaal zijn. Je bent toch weer tien minuten bezig en je traint andere spiergroepen dan normaal. Zorg dat je plezier hebt in het sporten. Ik raad je wel aan om een yogamatje te gebruiken, want dat maakt echt een wereld van verschil! Gebruiken jullie wel eens video’s en hebben jullie nog tips voor me?

Liefs,

Eline

Bloglovin – Twitter Pinterest –  Instagram 

5 gedachtes over “Favoriete workout video’s voor thuis

  1. Dina zegt:

    Als ik even geen inspiratie heb voor wat ik graag wil doen in de sportschool (of thuis) dan kijk ik ook altijd even op youtube. Heel handig!

Geef een reactie

