Happy moments week 19 2015

collage happy moments week 19 2015

Mijn vakantie zit er helaas weer bijna op, maar ik heb echt ontzettend van mijn vakantie genoten. Ik heb een hoop leuke dingen gedaan, maar vooral ontspannen. Eventjes helemaal niet aan school denken, alleen rust.

20150503_123311

Mijn vader had deze lekkere tomatensoep in huis, hij komt van de jumbo in een pak. Hij is echt ontzettend lekker en een fijn begin van de vakantie.

20150504_154533

Ik ging met mijn broertje een rondje wandelen. Aankomende week beginnen zijn examens dus om hem even af te leiden gingen we gezellig naar het park. Het deed ons allebei goed en zo zien we elkaar wat vaker.

20150504_183748

Pizza eten, deze is helaas niet zelf gemaakt. Ik vind het toch lekkerder, maar deze kaasjes smolten helemaal niet. Ik bleef maar in de oven kijken, tot mijn vader zei dat deze dus niet smelten. Waarom zit er anders kaas op een pizza? Kaas hoort te smelten.

20150505_173108

Ik heb deze week lekker veel gesport. Op de crosstrainer op zolder en lekker hardgelopen. Het was wel benauwd afgelopen week dus ik had meer last van mijn astma, maar ik heb het goed gedaan.

20150506_121515

Het zonnetje scheen en ik ging met een vriendin gezellig een ijsje halen bij de Hema. We voelden ons weer helemaal kind en besloten er discodip op te doen. Het blijft leuk om af en toe te doen.

20150508_103147

Mijn vader heeft altijd een heleboel reistijdschriften in huis en als ik er door heen blader krijg ik echt de reiskriebels te pakken, zoals ik in het artikel van vrijdag schreef. Ik kan echt niet wachten tot we op vakantie gaan!

20150508_103233

Als ik bij mijn vader ben mag ik de spiegelreflex gebruiken. We zijn er veel op uit getrokken om foto’s te maken. Ik heb veel gewandeld en het was fijn om meer tijd door te brengen met mijn vader. Bovendien was het lekker weer dus heb ik weer mooie plaatjes kunnen schieten.

20150508_103515

Ik had me opgegeven voor de damesfitness cursus. Je moet eerst de autorisatie krijgen, want anders mag je niet in een bepaalde fitnessruimte. Dit keer was de eerste bijeenkomst, er zijn er drie. Ik vond het best wel spannend, maar iedereen was heel aardig en ik heb weer nieuwe dingen geleerd. Ik ben benieuwd naar de volgende keer, want dan gaan we nog meer met losse gewichten doen, dit keer hebben we vooral de machines leren kennen.

20150508_202107

Ik ging gezellig met een aantal vriendinnen sushi eten. Het was een super gezellige avond. Ik had nog nooit sushi gegeten in een restaurant en het was toch best lekker. Gelukkig hadden we nog veel meer, zoals gehakt en gekke boontjes. Die moesten we dus blijkbaar zonder schil opeten, oeps…

20150508_212101

Er zat frozen yoghurt bij inbegrepen! Ik moest natuurlijk oreo nemen, maar om het ook nog gezond te houden, aardbeien en bessen. Het was echt heel lekker, maar ik heb me ingehouden en maar een ronde genomen.

20150509_142536

Ik wilde na het werk toch nog even wat beweging (compenseren met de sushi en ijsjes). Ik besloot om te gaan skaten. Ik ben ongeveer 50 minuten weg geweest en het was lekker rustig op de weg, met een zonnetje. Toen ik thuis kwam begon het te waaien en te miezeren dus ik was mooi op tijd thuis!

Ik heb echt een ontzettend fijne vakantie gehad, hij had nog wel langer mogen duren, maar deze week heb ik niet zo heel veel les, want het is hemelvaart. Ik heb nog niks gepland, maar ik vermaak me vast wel. Vandaag is het Moederdag dus lekker genieten met een eitje en ik ga vanavond koken. Nog een fijne zondag!

Liefs,

Eline

Bloglovin – Twitter Pinterest –  Instagram 

4 gedachtes over “Happy moments week 19 2015

Geef een reactie

