Wishlist: sport

collage wishlist sport

Van nieuwe sportkleding krijg ik altijd veel meer motivatie om te gaan sporten. De zomer komt er bijna aan dus dan kunnen we de korte broeken weer aan en de mooie sporttops! Ik heb mijn favorieten op een rijtje gezet. 

hm sportbeha

HM bh
Ik weet wel dat je je sportbeha toch niet ziet, maar deze is wel heel erg gaaf! Ik ben echt dol op deze kleur groen en de dubbele bandjes op je rug zien er echt heel leuk uit. Ik weet niet of het lekker zit, maar deze mag best gezien worden!

hmprod

H&M shorts
Ik sport eigenlijk het liefst in een korte broek. Als ik ga fitnessen of zumba doe, heb ik eigenlijk altijd een korte broek aan. Ik krijg het erg snel warm en ik vind het gewoon veel fijner zitten. Deze is van de H&M en ziet er ontzettend leuk uit. De oude sportbroekjes komen weer terug, want mijn moeder sportte vroeger blijkbaar ook in dit soort broeken.

1.-TRIANGL-POPPY-PEACH-SODA

Triangl bikini
Vinden jullie de bikini’s van Triangl niet prachtig? De zomer komt er aan en ik zwem ontzettend graag. Normaal heb ik een badpak aan, maar voor zo’n mooie bikini maak ik graag een uitzondering. Ik vind ze echt prachtig, helaas zijn ze nogal prijzig, maar dromen mag.

jogha-rebel-gym-tee-black

Jogha shirt
Zwart is niet helemaal de juiste kleur om in te sporten in de zomer, maar voor nu kan het prima. Deze vind ik erg tof. We zijn een echte rebel als we deze aan hebben!

Hoelahoep_original_inner

Hoepel
Hoepels zijn echt weer helemaal terug van weggeweest. Vooral door Hoop it Yourself zijn ze ook onder de bloggers meer bekend geworden. Ik vind ze helaas nogal prijzig en toen vond ik deze leuke roze op internet! Ze zijn een stuk goedkoper en je kan ze super makkelijk meenemen. Ik moet er nog even over na denken, maar ze staan toch hoog op mijn wishlist.

W-NIKE-FREE-50-TR-FIT-5-BRTHE-718932_600_A_PREM

Nike Free TR 5 Breathe schoenen
Je hebt als vrouw natuurlijk nooit genoeg schoenen in je kast. Dit geld ook voor sportschoenen. Mijn fitnessschoenen zijn aan vervanging toe en deze van Nike vind ik wel erg gaaf. Bovendien zijn ze roze en wie houdt er nu niet van roze?

Ik blijf nog even doorsparen, maar kijken mag altijd. Wat staat er op jullie wishlist?

Liefs,

Eline

Bloglovin – Twitter Pinterest –  Instagram 

7 gedachtes over “Wishlist: sport

Geef een reactie

