Summerfeeling

DSCN3427

Het zonnetje ging weer schijnen en de temperaturen schoten de lucht in. Zo was het zondag in eens meer dan 20 graden. Een van de eerste dingen die wij dan natuurlijk doen als typische Nederlander is stokbrood in huis halen en lekker gaan bbqen. Ik legde de gezelligheid vast op Moederdag. Kijken jullie gezellig mee?

DSCN3423Ik ben echt dol op water en hoe cute zijn de ijsblokjes in de vorm van een hartje. Lekker koud in de hete zon, daar kan ik wel echt van genieten.

DSCN3427Ik en mijn moeder hadden samen deze groentespiesjes voor ons gemaakt. Mijn broertje is dol op spek, maar ik vond dit echt veel lekkerder. Zo hebben we voor ieder wat wils en hoe kleurrijk ziet er het er uit?

DSCN3430De bloemetjes bloeiden er gezellig naast. Ik vind het zo fijn dat je in de tuin ook zo veel moois kunt zien. Je hoeft niet altijd ver weg, maar gewoon zoeken in je achtertuin.

DSCN3437Dit is echt de lekkerste salade ever! Mijn moeder heeft me laatst geleerd hoe je het moet maken dus nog even oefenen dan kan ik het helemaal zelf. Eigenlijk heel simpel, want er zit alleen maar komkommer, tomaat en feta kaas in, maar je moet de juiste hoeveelheden hebben van de dressing en dat wil ik nog wel eens vergeten.

DSCN3440Even een overzichtje van een deel van de tafel. De rode druiven zijn nu echt heel erg lekker. Ze smaken heel erg zoet en ik kan zo een heel bakje op eten, maar dat is weer iets te veel van het goede. Het ziet er zo gezellig uit met al die verschillende kleuren en leuke bakjes.

DSCN3441Het is maar een keer per jaar Moederdag dus sloten we de bbq af met drie chocolade ijs van Hertog. Echt een favoriet!

Als we gaan bbqen krijg ik altijd meteen een zomers gevoel. Lekker in de tuin met allemaal gezond (en ongezond) eten. Even geen verplichtingen, gewoon genieten met je familie. Ja, van bbqen krijg ik nooit genoeg.

Liefs,

Eline

Bloglovin – Twitter Pinterest –  Instagram 

6 gedachtes over “Summerfeeling

  1. caroliendegraaf zegt:

    Wat ziet dat er lekker uit! Helaas is het weer nu niet meer om te gaan bbqen, maar anders dan zou ik het gelijk gaan doen :) Ik houd van bbq! Lekkere groentes en vlees erop, en smullen maar! Jammie!

  2. Bettie zegt:

    Die salade is ook echt heerlijk. Ik maak hem altijd met honing-mosterdressing en dat is echt zo lekker. Ook lekker bij de barbecue voor wat variatie in plaats van alleen maar vlees eten inderdaad.

Geef een reactie

