Happy moments week 20 2015

happy moments collage 20 2015

Goede morgen allemaal! Ik hoop dat jullie allemaal een fijne week gehad hebben, met lekker een dagje vrij door Hemelvaart. Ik heb het lekker rustig aan gedaan en een poging gedaan tot waterverf. Natuurlijk was het zondag moederdag en dat moest gevierd worden. Kijken jullie mee?

20150510_083529Op moederdag ontbeten we gezellig met zijn allen met super lekkere broodjes. Mijn broertje eet graag croissantjes met ham en kaas, maar ze waren niet zo goed gelukt. Dat maakte de pret er niet minder om, want de rest smaakte wel heel erg lekker en het was gezellig om weer eens met zijn allen te ontbijten.

20150510_164145Spelletjes spelen! Mijn moeder is dol op Rummikub dus dat werd het. Lekker buiten in het zonnetje, omdat het kan en heel mooi weer was.

20150510_173158 Het weer zat mee dus was het bbq tijd. Jullie konden hier alles over lezen. Het geeft altijd een zomers gevoel om buiten in de tuin te eten. 20150514_113152Van de week ben ik lekker twee keer naar het bos geweest en het was echt heel erg fijn.

20150514_130529Misschien niet het lekkerste plaatje ooit, maar deze pannenkoek was wel echt heel lekker. We besloten op Hemelvaart lekker pannenkoeken te bakken. Ik kan nooit zo goed kiezen tussen stroop en poedersuiker dus dan maar gewoon allebei.

20150514_132445Lekker in de tuin met een boek. Ik ben nu bezig in het laatste deel van Lord of the rings, dus die zal binnenkort wel snel uit zijn. Nog aanbevelingen?

20150514_174157 Het was tijd voor een nieuw dekbed en na een hele lange zoektocht en een bezoekje aan de Ikea moest ik toch echt de knoop doorhakken en werd het deze. Niet bijzonder, maar hij staat wel heel mooi bij de rest van mijn kamer. 20150515_151943

20150515_152003Ik begon met waterverven. Het stond al een poosje in mijn kast en na wat voorbeelden te hebben opgezocht, besloot ik zelf aan de slag te gaan. Niet slecht voor een eerste keer als zeg ik het zelf.

20150515_174542We aten ecnchiladas! Eigenlijk zijn het gewoon kleine wraps, hihi. Ze waren echt heel lekker en dit recept is zeker voor herhaling vatbaar.

Afgelopen week heb ik voor het eerst 8 km gelopen! Ik ben er echt heel trots op en het ging best goed. Ik heb veel gesport en uitgerust. Deze week moet ik weer naar stage en wordt school weer drukker. Ik heb me ingeschreven bij een rijschool en ik mag bijna beginnen. Daarover zullen jullie vast nog meer horen! Fijne zondag en als je examens hebt, veel succes!

Liefs,

Eline

Bloglovin – Twitter Pinterest –  Instagram 

6 gedachtes over “Happy moments week 20 2015

Geef een reactie

