Geluksmomentjes #2

geluksmomentjes #2Genieten is iets waar ik me steeds bewuster van wordt en ook bewust bij stil sta. Elke dag schrijf ik de dingen op die me blij maakte. Vandaag deel ik een aantal dingen van dat lijstje, want geluk zit vaak in de kleine dingen.

– Net op tijd thuis zijn, voordat de donkere lucht tekeer gaat. De stortregen heeft ons net gemist.
– In de giet dansen en naar huis lopen (kan ook heel leuk zijn)
– Bloemetjes in de tuin die gaan bloeien. Iedere keer als ik uit mijn raam kijk zie ik onze fleurige tuin.
– Lekker zonder jas fietsen. Het geeft me toch een bepaald gevoel van vrijheid. Ben alleen ik dat of hebben jullie dat ook?
– Gelakte tenen en handen, hihi. Als de teenslippers aan mogen mogen de vrolijkste kleurtjes nagellak ook weer uit de kast. Momenteel zijn ze paars
– Wandelen in het bos in alle rust.
– Weer kunnen genieten van het pianospelen. Het is een poosje weggeweest, maar nu heb ik de rust weer helemaal teruggevonden en kan ik er weer van genieten. Al die prachtige muziek van Yann Tiersen.
– De liefste kaart krijgen van je beste vriendin. Thanks Yvonne, je bent de beste!
– Lekker bbqen in de zon en daarna lekker op de bank met een leuke film.
– Voor het eerst 8 km lopen (tot de dag daarna, want nu heb ik spierpijn!)

Je hoeft niet heel ver op vakantie om te genieten, ook al is dat natuurlijk mega leuk. Ik ben al helemaal aan het genieten van de voorpret en kan niet wachten tot het eindelijk zomer is. Gelukkig zijn er genoeg mooie dingen om ons heen. Soms moet je alleen goed kijken.

Liefs,

Eline

Bloglovin – Twitter Pinterest –  Instagram 

4 gedachtes over “Geluksmomentjes #2

Geef een reactie

