MUA Spring Break palette

MUA spring break palette

Spring Break is al weer voorbij, maar dit palette van MUA blijft ontzettend mooi. Hij is perfect voor de lente en voor de zomervakantie is hij lekker compact om mee te nemen, maar is hij de moeite waard?

DSCN3448De verpakking is lekker simpel. Een fijne doorzichtige deksel, zodat je meteen ziet welke kleurtjes erin zitten. De sponskwast had er van mijn niet bij gehoeven, want  die vind ik persoonlijk niet zo fijn. Er zitten twaalf kleuren in het palette en dat is lekker veel.

DSCN3466

Op de achterkant staan de namen heel onduidelijk geschreven dus ik hoop dat ik ze goed benoem. Verder staan er de ingrediënten en uitleg over het palette. Er zit 9.6 gram in dus dat is lekker veel voor een palette.

DSCN3453

Van links boven naar rechts onder: Refine, Cherub, Amber, Aurora, Bronze Blush en Catacomb.

DSCN3468Er zitten een hoop oogschaduws tussen met glitter, behalve Refine, dat is een matte bruine kleur en echt heel fijn om erin te hebben zitten. De highlighter, Aurora, vind ik ook erg mooi en goed gepigmenteerd.

DSCN3458Van links boven naar rechts onder: Spearmint, Posy, Sorrel, Sea Foam, Godl Khaki en Damson.

DSCN3474De mint groene kleurtjes zijn iets minder goed gepigmenteerd, maar ik vind de olijfgroene, Gold Khaki erg mooi.

DSCN3479Nog eventjes allemaal op een rijtje. In het algemeen vind ik het pigment erg goed, behalve de licht blauwe tinten. De bruintinten doen het erg goed en ik vind het fijn dat er een matte bruin in zit. Veel afwisseling, uitdagend, maar toch ook weer veilig.

DSCN3497Ik maakte een ooglook met de groene kleur, maar ik kreeg hem niet mooi op beeld. In de spiegel zag hij er heel mooi en vol groen uit, maar op de foto lijkt het net alsof ik bijna geen oogschaduw op heb. Sorry hiervoor, maar het lukte gewoon echt niet.

DSCN3502En de totale look! Het was een gewone schooldag dus ik liet de rest redelijk rustig. Mijn ooglook lijkt in het echt donkerder, maar ik kreeg het niet goed in beeld. Op mijn lippen draag ik twee verschillende lipsticks gemengd, want ik heb de laatste tijd het gevoel alsof ik de juiste lipkleur niet zo goed kan vinden dus dan meng ik ze maar.

In het algemeen ben ik erg blij met het palette. Je kunt er heel veel kanten mee op. Een donkere smokey look of een natuurlijke look met aardetinten. Het pigment is goed, maar ze zijn wel een beetje poederig dus je moet een beetje opletten met aanbrengen. Verder zit er veel variatie in en is het een lekker licht compact palette die prima mee kan op summer break. Hij kost maar €5.99 en hij is te koop bij Kruidvat met een MUA schap.

Liefs,

Eline

Bloglovin – Twitter Pinterest –  Instagram 

4 gedachtes over “MUA Spring Break palette

  1. Lien zegt:

    Oooh, dit palette moet ik echt hebben, de kleuren zijn echt helemaal mijn ding! In mijn blokpauze dus snel even naar Kruidvat morgen :)
    Zelf heb ik al het mua undress me too palette. Dat is ook een aanrader, is een goede dupe van Urban Decay Naked 2 palette.

    Veel liefs,
    Lien

Geef een reactie

