Persoonlijke update

125

Ik had eigenlijk wel weer eens behoefte om gezellig tegen jullie te kletsen. Om mijn hersenspinsels van de laatste tijd met jullie te delen en om te vertellen hoe het nu eigenlijk met mij gaat.

School
Op school is het nu nog alleen de laatste loodjes, maar die wegen toch wel echt het zwaarst. Ik heb behoefte aan lekker lang vakantie en eventjes helemaal niks te hoeven doen. Stage gaat gelukkig erg goed bij de kleuters en het is nu nog de puntjes op de i zetten voor mijn beoordeling over een paar weken. Eventjes door de zure appel heen bijten, maar als alles goed gaat mag ik in september mijn propedeuse ophalen.

Sport
Gisteren was de een na laatste fitnesscursus die ik nu volg. Dan leggen ze alles uit en geven je ze hele handige tips. Je voelt het de volgende dag wel, maar je hebt er veel aan. Verder heb ik veel hardgelopen en merk ik soms dat ik wat meer energie over heb om nog net iets verder te gaan. Gelukkig maar, want dat was een poosje geleden wel anders.

Persoonlijk
Op zich gaat het wel goed. Het is nu gewoon heel erg druk met van alles en nog wat. Volgende week heb ik mijn eerste rijles, best spannend, maar aan de andere kant ook wel heel leuk. Ik probeer de laatste tijd wat meer rust te nemen. Ik ging afgelopen weekeind met mijn vader foto’s maken en ik ben echt heel blij met het resultaat. Deze bovenste foto is er een van, maar de andere zullen snel volgen.

Ik krijg wel steeds meer plezier in de dingen die ik doe, zoals piano spelen en bloggen. Ik heb weer nieuwe inspiratie en ik kan de laatste tijd wat beter in slaap vallen. Misschien wel door mijn mooie nieuwe dekbed, haha.

Vandaag moet ik weer naar een soort psycholoog. Ik wil dit graag met jullie delen, omdat het niet erg is om hulp te vragen. Misschien schrijf ik er een artikeltje over als ik daar aan toe ben, maar wees niet bang. Je bent echt niet de enige met problemen of een lange dip. Ik vind het erg fijn en het geeft me weer een andere kijk op mijn leven.

Zo weer even genoeg zware praat. Ik doe mee met een fotowedstrijd en ik zou het erg fijn vinden als jullie op mij zouden stemmen. Mijn foto is de paarse bloem genaamd flower power, je kunt hier stemmen.

Nu ben ik ook wel een beetje benieuwd naar jullie. Hoe gaat het nu met jullie?

Liefs,

Eline

Bloglovin – Twitter Pinterest –  Instagram 

6 gedachtes over “Persoonlijke update

Geef een reactie

