Happy moments week 21 2015

Happy moments 21 2015

Goede morgen allemaal. We hebben gelukkig een dagje langer weekeind, maar afgelopen week zat voor mij bom vol met school, een fitnesscursus en at ik iets wat ik vroeger vreselijk vond. 

20150517_094005 Afgelopen week heb ik weer lekker veel gesport. Toen ik ging hardlopen kwam ik langs dit veld vol met paardenbloemen en boterbloemen. Een en al lente. Ik had de tweede bijeenkomst van de fitnesscursus. Volgende week krijg ik mijn autorisatie en op vrijdag is het natuurlijk weer zumba time!20150520_122055Met school moesten we naar het natuurmuseum in Tilburg. Tussen de middag gingen we naar Bakker Bart en nam ik dit super lekkere broodje met sla, komkommer en kipfilet. Hij zag er zo lekker uit dat ik eerst een hapje moest nemen, voordat ik een foto maakte.

20150521_143930Dit is wat we moesten doen in de kunstles. Het eerste portret moesten we maken toen we elkaar aankeken en we de pen niet mochten loslaten, haha. Het was heel grappig om te doen. Onze lerares noemde het een blind date. De tweede moesten we met links! tekenen. Ik vind hem nog best wel goed. Het laatste portret moesten we moet tape doen. Ik had dat echt nog nooit gedaan, maar wel een hele leuke opdracht.
20150522_202558Het was best wel een drukke en gekke week dus ging ik met mijn lieve vriendin naar de stad. Gezellig shoppen en later nog even op een terrasje zitten. Ik had zo’n zin in een chocolademelk en hij was mega lekker! Dan kan ik er echt van genieten, ook al is het geen winter meer. Koud drink ik hem dus echt niet!
20150523_152630Het gevoel om na een lange dag werk je werkkleding uit te doen en je super zachte sokken aan te doen. Echt even een geluksmomentje.
20150523_174223Mensen die mij goed kennen denken echt, whuuut. Eline zitten er nu echt champignons op je pizza? Dit is de hele pizza en ik at de linkerhelft. Die dus met maar drie champignons. En ik heb het overleefd! Ik probeer wat meer nieuwe dingen te eten en dus ook mijn afschuw voor champignons. De pizza was verder echt heel lekker. Die van mijn moeder zijn echt de lekkerste ever!
20150523_174232Mijn moeder kreeg bloemen voor haar werk en nu staan ze zo vrolijk in huis. Ik vind bloemen echt iets extra’s geven. Eigenlijk zou ik altijd wel bloemen op mijn kamer willen, maar ik ben er niet zo goed in, hihi.

you've got thisMijn nieuwe inspirerende achtergrond voor op mijn laptop. Ik downloadde hem laatst ergens, maar ik weet niet meer waar. Ik wide hem toch nog eventjes met jullie delen. Ook al is het soms donker, You’ve got this!

Maandag hebben we gelukkig een extra dagje vrij. Morgen (zondag) gaan we bbqen en maandag komt mijn oma langs. Woensdag heb ik mijn eerste rijles dus ik ben heel benieuwd hoe dat gaat. Ook heb ik donderdag mijn laatste fitnesscursus en is een van mijn beste vriendinnen jarig. Een leuke, maar drukke week. Ik houd jullie op de hoogte en geniet van je extra dagje vrij. Geniet ervan en doe iets spontaans!

Liefs,

Eline

Bloglovin – Twitter Pinterest –  Instagram 

5 gedachtes over “Happy moments week 21 2015

  1. Linda zegt:

    Leuke foto’s weer! En champignons vind ik juist heeerlijk vooral op een pizza, haha, maar kan me voorstellen dat het een hele overwinning is als je er niets van moet hebben ;-)

Geef een reactie

