Red lonely wildflower

243

Fotografie is iets wat ik de laatste tijd steeds vaker en met meer liefde doe. Deze foto’s zijn van twee weken terug toen ik in het park deze prachtige klaproos tegen kwam. Ik vind het echt hele mooie bloemen en ik moest ze gewoon met jullie delen. 

246

240

DSC_4907 2

DSC_4909 1

Deze eenzame klaproos heeft echt een plekje veroverd, want wat is hij prachtig. Ze bloeien helaas niet zo heel lang, maar nu zie je ze overal en ze zijn zo ontzettend mooi. Ik heb deze foto’s samen met mijn vader gemaakt. Het is echt iets wat we de laatste tijd meer samen doen en dat vind ik erg bijzonder. We delen deze passie en hij kan me zo veel leren en laat me dingen zien waar ik nooit op gekomen was. Deze foto’s leggen de ontzettend fijne middag vast die ik had en ik ben heel erg trots op het resultaat.

Liefs,

Eline

Bloglovin – Twitter Pinterest –  Instagram

6 gedachtes over “Red lonely wildflower

Geef een reactie

