MUA Bronzed Perfection

MUA Bronzed Perfection

De zomerse temperaturen zijn onderweg, maar nu het nog lente is heeft ons bruine kleurtje soms een duwtje in de rug nodig. Ik had nog nooit een bronzer gebruikt, maar eens moet de eerste keer zijn. Zou deze bronzer mijn gezicht in zomerse sferen brengen?

DSCN3517

De verpakking is lekker simpel. Helaas kreeg ik witte vlekken op de onderkant van de verpakking door het plakkertje dat erop zat. Maar wat een enorme bronzer. Bijna even groot als mijn hand. Dan kan ik er wel lekker lang mee doen.

DSCN3518 De bronzer zonder flitsDSCN3519De bronzer met flits. Je ziet dat er toch wel iets van glitters inzitten. Jammer, want ik heb liever een hele matte bronzer. Het is gelukkig niet storend als je hem op hebt.

DSCN3523De bronzer is gelukkig wel bruin en niet oranje. Je ziet hier dat hij redelijk mat is en de kleur is redelijk goed voor mijn huidtype, al lijkt hij op de foto een beetje gelig, maar dat is hij echt niet.

DSCN3535

DSCN3537Het resultaat met bronzer. Ik heb het maar subtiel aangebracht, want ik heb geen behoefte om mijn hele gezicht bruin te maken. Het resultaat vind ik persoonlijk erg mooi. Een hele subtiele kleur, zonder dat anderen zien dat het een poeder is.

MUA bronzed perfectionDe bronzer bevat 15 g, dus lekker veel en je doet er heel lang mee. Het resultaat is subtiel en hij is niet mega gepigmenteerd dus je kan best een paar keer over je gezicht gaan en de kleur voorzichtig opbouwen.
Ik vind hem erg fijn. Ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten van een bronzer, want ik had hiervoor nog nooit bronzer gebruikt, maar ik denk dat ik hem wel vaker ga bruiken. Mag ook wel, want anders krijg ik hem nooit op, haha. Zeker een aanrader voor als je nog wat extra kleur in je gezicht wilt zonder heel lang in de zon te moeten liggen.

Liefs,

Eline

Bloglovin – Twitter Pinterest –  Instagram

6 gedachtes over “MUA Bronzed Perfection

Geef een reactie

