Happy moments week 22 2015

happy moments 22 2015

Een hele goede zondagochtend allemaal! Afgelopen woensdag had ik mijn aller eerste rijles, aaah, en was er een huiswerk bom op mijn bureau geland. Benieuwd naar mijn ervaringen van afgelopen week? Lees dan snel verder!

20150524_174357

Afgelopen zondag was het wel nog mooi weer en toen besloten we om weer lekker Nederlands te gaan bbqen. Mijn moeder kocht watermeloen en die ging echt het hardst, want wat is het toch lekker als het warm weer was. Het was een gezellige avond en ik heb mijn buikje wel rond gegeten.
20150527_145647

Voor mijn eerste rijles besloot ik nog maar een filmpje van Tess Christine te kijken met een beker chocomel. Mijn rijles ging niet heel slecht, maar ik werd er wel heel onzeker van. Ik snapte er niks van en zat er even doorheen. Hopelijk gaat het de volgende keer beter. 20150527_194245

Om alle spanning te ontvluchten besloot ik om nog maar even te gaan hardlopen. Mijn telefoon hield er halverwege mee op, maar ik kon deze foto nog wel maken. Ik besloot iets anders te lopen en ik vind het zo fijn dat ik weer in het park kan lopen nu het langer licht is!20150529_114356

Op mijn bureau was het een grote rommel. Ik moet hele belangrijke lessen voorbereiden, want die tellen mee voor mijn laatste beoordeling. Ik moet ze woensdag opsturen en die week daarop komt mij beoordelaar langs op stage. Hopelijk gaat alles goed. Nu nog even de theorie in duiken.
Met een knipoog

Na Lord of the Rings was het tijd voor iets luchtigers. Ik moest er even inkomen, maar nu kan ik niet meer stoppen met lezen. Ik lees ontzettend graag en het helpt me enorm met ontspannen. Ik moet mezelf alleen wel stoppen in de avond, want anders lees ik tot diep in de nacht door.

20150530_181049

Echt lifesavers tijdens het leren. Ik drink veel water, en deze plakdingetjes zijn enorm handig om tussen je boek te doen. Waarom gebruikte ik deze niet eerder? Volgende week heb ik weer tentamens, gelukkig heb ik ze al gehaald, maar ik moet ze wel maken. Vooral stage afronden en mijn ‘parels’. 20150530_181106

Deze tas kreeg ik van het werk, van de Kruidvat. Ik gebruik hem nu om mee te nemen naar het sporten. Deze kan lekker in de was. Ik haalde mijn fitnessautorisatie en deed weer een uurtje zumba. Mijn kuiten stonden in brand en ik had overal spierpijn, maar ik ben toch weer gegaan.

Het was een gekke week. Ik vond het autorijden erg lastig, maar toch heb ik gezellig mijn een vriendin plannen voor Londen gemaakt en bedacht wat we allemaal willen gaan doen. Deze week heb ik het huis bijna voor mezelf. Mijn broertje gaat naar Barcelona en ik heb toetsweek. Even bijkomen van alle drukte en stress.

Liefs,

Eline

Bloglovin – Twitter Pinterest –  Instagram 

6 gedachtes over “Happy moments week 22 2015

Geef een reactie

