Plog: maandag 1 juni 2015

plog

Goede morgen allemaal! Gisteren had mijn eerste tentamen en aangezien die pas om half vijf was, leek het me misschien wel leuk om jullie een kijkje te geven in een ‘normale’ dag uit mijn studentenleventje.

DSCN3539

Ik las eindelijk mijn boek uit. Dit boek heb ik echt in een paar dagen verslonden (leesfanaat, oeps). Ik vind het heerlijk om voordat ik naar bed ga of in de ochtend lekker mijn boek te lezen. In de ochtend lekker met mijn ontbijtje of in de avond onder mijn warme dekens. DSCN3540 Er moest ook aan school gewerkt worden. Ik bereidde mijn stage voor, want dat is op dinsdag. Ook werkte ik aan mijn assessment over twee weken. Een beoordelaar komt dan langs en ik moet mijn lessen woensdag opsturen, spannend!DSCN3542 Een simpele outfit. Een broek van de Vero Moda, net zoals het shirtje. Ik heb geen idee waar het vestje van is, maar gewoon lekker simpel en niet te moeilijk. Jep, ik moet mijn spiegel heel erg nodig schoonmaken, maar de vloer van mijn kamer is mooi opgeruimd. DSCN3543 Lunchtime! Ik begon in Bakken voor je leven. Nu snap ik er nog niks, van maar ik heb vaak een paar hoofdstukken nodig om erin te komen en dan kan ik meestal niet meer stoppen. Weer een luchtige roman, want ik wil me nu lekker kunnen ontspannen met al die stress om me heen.Soms ben ik echt een leesfanaat. Nog tips?DSCN3547 Na de lunch besloot ik om toch maar te gaan hardlopen. Het zonnetje scheen en ik had wel zin om nog iets te gaan doen. Mijn tentamen begon pas om half vijf dus ik had alle tijd. DSCN3548 Halverwege besloot mijn nike app niet meer verder te meten dus heb ik het maar handmatig ingevoerd. Ik heb op zich wel fijn gelopen, maar ik krijg steeds last van tintelende voeten en ik weet echt niet wat ik er aan moet doen. Zo vervelend, maar toch wel een beetje lekker gelopen in het zonnetje. DSCN3549 Ik heb het muziekspelen de laatste tijd een beetje verwaarloosd, maar nu wil ik weer meer oefenen. Ik ben al een stuk verder gekomen en ik kan me toch weer ontspannen als ik speel. Blijven doen dus. DSCN3550

Toen was het al weer tijd voor mijn tentamen. Onderweg kwam ik mijn oude Engels leraar tegen. We hebben een poosje samen gefietst, een beetje raar, maar wel gezellig. De toets ging wel redelijk, maar gelukkig had ik hem al gehaald dus hing er niet zo heel veel vanaf. Rekenen blijft een moeilijk vak. DSCN3552

Zo zag ik eruit toen ik klaar was met eten. Ik ben niet de beste plogger, want ik maak veel te veel foto’s van mijn tapijt en ik vergat mijn avondeten te fotograferen. Ik at roerbakgroentes, rijst en een stukje mager vlees. Dan lekker op de bank met een dekentje als een mega cozy monster, want ik had echt echt zo koud!DSCN3555

Ik en mijn moeder zijn samen Johan Falk aan het volgen, die heb ik van mijn vader op dvd gekregen. De afleveringen duren anderhalf uur, maar je blijft kijken, want het is zo ontzettend spannend! Ik kan niet wachten tot we weer tijd hebben om verder te kijken.

Vandaag was dus een redelijk rustige dag. Morgen heb ik in de ochtend stage en dan heb ik in de middag toets. ’s Avonds moet ik werken en dan is de dag weer om. Ik ga nog even bij mijn vader langs, dus dat is altijd erg gezellig. Hopelijk vonden jullie het toch leuk om te lezen, en de volgende keer ga ik meer mijn best doen. Ik plak mijn camera gewoon aan mijn hand vast. Veel succes vandaag!

Liefs,

Eline

Bloglovin – Twitter Pinterest –  Instagram 

3 gedachtes over “Plog: maandag 1 juni 2015

  1. Lien zegt:

    Heb ook altijd last van dat getintel in mijn voeten als ik ga lopen! Helaas ook nog niet gevonden hoe dat komt, dus als je ooit een oplossing vindt, let me know! ;)

Geef een reactie

