Happy moments week 23 2015

happy moments collage 23 2015

Deze week is echt voorbij gevlogen. De temperaturen liepen op en dat betekent natuurlijk lekker eten en ijsjes! Ik was veel in de tuin te vinden, maar erg bruin ben ik nog niet geworden. Nog een paar weken en dan is het vakantie!

20150603_114745

Deze week begon ik lekker met baantjes zwemmen in het 50 m bad. Ik moet er iedere keer weer aan wennen dat het toch een stuk verder is dan het 25 meter bad dat in het weekeind open is. Wel was het erg fijn en ik ben super blij met mijn zwembrilletje. 20150603_181259

Er waren weer aardbeien in huis dus dat betekende weer een heel lekker toetje. Ik ben echt zo blij dat al het zomerfruit weer in de winkels komt te liggen. Laatst zag ik al meloen dus met deze temperaturen komt het helemaal goed. 20150604_120958

Doordat mijn tentamens pas om half vijf waren had ik de hele dag voor mezelf en kon ik lekker in de tuin eten. Dat geeft echt een vakantiegevoel. Deze broodjes zijn van de Aldi en echt mega lekker. Het zijn triangels en ik kan ze aan iedereen aanraden!
20150604_173142

Pasta!! Do I need to say more?20150604_173157

Ik had een mega romantische date in de tuin, hihi. Nee hoor ik at met mijn moeder gezellig buiten. Deze pasta is dus echt mega lekker. Het is een van mijn favorieten dingen om te eten en de salade met blauwe kaas en walnoten was ook niet verkeerd. Heerlijk in het zonnetje. 20150604_203501

In de avond lekker op de bank met een beker chocolademelk. Dat kan voor mij gewoon het hele jaar door. Jep, zelfs in de zomer. Ik kan er af en toe echt van genieten. 20150605_121225Er moest ook geleerd worden. Over drie weken heb ik mijn theorie-examen en woensdag heb ik de eerste cursus. Je moest alvast wat dingen bestudeerd hebben dus dat deed ik maar lekker in de tuin met een lekker koud glas water. Het moet ooit gebeuren dus maak ik er maar het beste van.

20150606_145752

IJSJES! Deze was helaas niet zo lekker. Het was yoghurtijs maar dan met kersen en de vrouw achter de kassa kon er niks van, want we kregen een mini bolletje. Het was wel gezellig. 20150606_145838

Het ijsje van mijn broertje ziet er een stuk fotogenieker uit dus bij deze, hihi. Ik, mijn broertje en zijn vriendin gingen een ijsje in een ijszaak die helemaal is ingericht als een Amerikaanse ijssalon. Super leuk, maar het ijs was niet zo lekker. Gelukkig was het wel heel erg lekker. DSCN3552

Met een dekentje op de bank mag ook wel eens. Met mijn moeder keek ik van de week Johan Falk en gisteren heb ik eindelijk Mockingjay part 1 gekeken. Heel mooi gefilmd en ik wil nu heel graag zien hoe het gaat eindigen, maar nog eventjes wachten.

Deze week moet ik weer naar school. Morgen heb ik natuurexcursie dus dan ga ik waterdiertjes zoeken, haha. Dinsdag is mijn eindbeoordeling voor stage dus dat is nog even heel spannend, maar ik heb er wel zin in. Het heeft iets te maken met slippers en een picknickmand. Ik ben benieuwd!

Liefs,

Eline

Bloglovin – Twitter Pinterest –  Instagram 

3 gedachtes over “Happy moments week 23 2015

Geef een reactie

