All yellow

DSC_4943

And it was all yellow…. Voor deze prachtige boterbloemen heb ik heel wat moeite moeten doen, maar het resultaat vind ik echt heel mooi geworden. De sfeer die er hing was echt heel mooi en als ik eraan terug denk word ik weer helemaal blij. 

DSC_4943

DSC_4924

DSC_4927

DSC_4929

DSC_4933

DSC_4941

DSC_4933

DSC_4943

Ik heb op de grond gelegen, gelukkig wel op een zeiltje, maar ik heb op de grond gelegen. Bloemen fotografeer je het best als je op dezelfde hoogte bent of je moet er echt in willen fotograferen. Dit keer besloot ik om dit prachtige bloemenveld vast te leggen en ik ben heel blij met het resultaat. Ik ging gezellig met mijn vader op pad, want die had dit veld een poosje geleden gespot. De zon, sfeer, wind, echt alles was goed en fijn. Lekker foto’s maken en even aan niks anders denken.

Liefs,

Eline

Bloglovin – Twitter Pinterest –  Instagram 

5 gedachtes over “All yellow

Geef een reactie

