5 Knallende zomerse achtergronden

Collage zomerse achtergronden

Over twee weken is het al weer zomer en dat betekend dat we onze telefoon weer een make-over moeten geven. Er is zo veel om te kiezen en vandaag heb ik de vijf leukste zomerse achtergronden op een rijtje gezet. Heerlijke summervibes!

Vleijt_only_Poster_Geode_Detail_0_2

tumblr_n4i6vcJuXy1qd14gio1_1280

Summer background

hello summer

3638156_1629507_pm

Bron 1Bron 2Bron 3Bron 4Bron 5

De zomer is echt een periode van vrolijkheid en felle kleurtjes. Lekker lang op het strand zitten en natuurlijk vakantie. Ik weet nog niet welke ik zou kiezen, want ze zijn allemaal zo leuk. Ik denk dat ik toch voor de flamingo’s zou gaan, want die zijn echt zo leuk! Welke zouden jullie kiezen?

Liefs,

Eline

Bloglovin – Twitter Pinterest –  Instagram 

6 gedachtes over “5 Knallende zomerse achtergronden

Geef een reactie

