Happy moments week 24 2015

collage happy moments 24 2015

Hoi allemaal. Mijn week was echt een groot gekkenhuis. Ik had mijn belangrijke beoordeling op stage, theoriecursus en ik moest ook nog ergens aan school werken. Gelukkig was het weer lekker en scheen het zonnetje volop. 

20150606_181152

Mijn moeder had een cursus dus dat betekende dat ik mocht koken. Dat eindigde weer in Turks brood met gehakt, paprika, ui en kaas. Heel erg lekker en echt belachelijk simpel!20150607_173743

Wohoow de zon ging schijnen en toen ik thuis kwam van een lange dag werken kon ik nog even lekker in het zonnetje zitten. Zo fijn dat het in de zomer langer licht is!20150607_173923

Vrienden kwamen bij ons eten en mijn moeder maakte deze twee mega lekkere pasta’s. De ene is standaard bolognese en de andere is met witte saus, ham en tomaatjes. Ik heb ze allebei geproefd en ze zijn allebei heel erg lekker. 20150608_185553

Er werden ook koekjes gebakken. Mijn moeder had van een collega zo’n mason jar met de ingrediënten gekregen. Dat kun je ook bij de hema kopen, maar die collega had dat zelf gemaakt. Er zaten m&m’s in, echt te lekker. 20150610_202352

Ik had afgelopen woensdag mijn eerste theoriecursus (van de twee). Het duurde drie uur! maar het was het wel waard. Heel nuttig, maar daarna kon je me zo in bed rollen. Deze week heb ik de volgende en over twee weken mijn examen. Dat kan er ook nog wel eventjes bij (help!!)20150611_132501

Ik kwam deze quote tegen en ik vond hem echt heel leuk. Falen is niet altijd slecht. Het kan ook een zetje zijn in de goede richting en je hebt het in ieder geval geprobeerd. Je faalt niet, je doet je uiterste best!20150611_181643

Deze week heb ik iets minder gesport, want ik kon de tijd echt niet vinden, maar ik heb wel lekker zes kilometer hardgelopen. Mijn vader heeft me tips gegeven tegen mijn tintelende voeten en ik had er nu gelukkig geen last van. Blijven oefenen, want ik ben echt dol op hardlopen, zeker als het zonnetje een beetje schijnt.20150611_190804

Mijn broertje kreeg zijn examenuitslag binnen en ook hij is geslaagd! Na een paar hele spannende weken heeft hij nu officieel vakantie en dat moest gevierd worden met Chinees.20150612_105819

Er moet nu ook heel hard aan school gewerkt worden, want ik moet mijn belangrijkste dossier van het hele jaar over twee weken inleveren en ik moet er echt nog heel veel voor doen. Ik ben op tijd begonnen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Gelukkig maakt de tuin en het mooie weer het iets beter.
20150612_163825

Vrijdag is natuurlijk weer zumba time. Ik ging eerst nog even fitnessen (heb die hele cursus niet voor niets gedaan!). Ik dronk echt zo veel water dat ik de hele tijd naar de wc moest, maar het was zo mega heet. Er waren echt heel weinig mensen bij de zumba, maar het was heel leuk, maar heel warm. 20150613_113521

Gisteren had ik de hele ochtend rijles. Het ging echt al goed en ik vond het nog best wel leuk. Soms even lastig, maar oefening baart kunst (hoop ik). Heel binnenkort ga ik beginnen met lessen en mijn theorie erin knallen. 

Deze week is weer erg druk en ik voel me echt heel erg verkouden. Afgelopen week was eigenlijk veel te druk, maar ik heb een positieve beoordeling gehad op stage dus dat is helemaal super! Het is nu gewoon allemaal eventjes te veel en ik merk dat ik het rustiger aan moet doen, maar weet nog niet zo goed hoe. Nog eventjes doorbijten en dan heb ik ook vakantie. Ik wens jullie heel veel succes met de laatste loodjes of een hele fijne vakantie!

Liefs,

Eline

Bloglovin – Twitter Pinterest –  Instagram 

4 gedachtes over “Happy moments week 24 2015

Geef een reactie

