10 Food Confessions

DSCN2928

Ik ben echt dol op eten. Ik kan me de ’s avonds al verheugen op het ontbijt van de volgende dag en dan weer op de lunch. Ik ben er echt dol op, maar ik heb toch ook wel mijn rare trekjes. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!

  • Ik at vroeger dus echt alles met curry. Bloemkool, spinazie, rijst echt alles. Ja zelfs pasta, want ik vond de saus die mijn moeder maakte dus echt vies vroeger. Ik at het alleen niet bij pizza en friet, maar verder echt bij alles. Hij ging zelfs mee op vakantie! Nu eet ik het nog maar heel af en toe, maar ik heb het echt moeten afleren.
  • Mijn ontbijt bestaat dus echt bijna altijd uit een boterham met hagelslag. De laatste tijd is het meer vlokken, maar ik sla dus bijna geen dag over zonder mijn chocolade strooisel. Het is gewoon te lekker!
  • Heel vroeger, at ik alleen de schil van de appel, want ik vond het gewoon niet lekker. Daarna at ik de schil dus echt niet, want vond ik hem vies en daarna wilde ik mijn appel alleen in plakjes eten. Toen ik eenmaal mijn beugel kreeg moesten ze in stukjes. Jep ik heb echt een hele rare geschiedenis van appels eten. Het is wel mijn favoriete fruitsoort.
    DSC_0009
  • Ik neem dus bijna altijd een toetje. Het is een soort ritueel thuis. Soms ging ik bij vriendinnetjes logeren en dan keek ik echt raar op dat ze geen toetje aten. Wij aten gewoon altijd chocoladevla of yoghurt na. Ben ik de enige?
  • Mijn moeder is diëtiste dus we eten vaak gezond. Ik eet dus ook groentes bij mijn friet, haha. Snijbonen met friet is dus echt wel lekker!
  • Ik hoor bij de kroket uitlepelaars. Ik heb niet zo heel veel met frikandellen, maar de kroket is dus echt heilig. Frietje erin en dan lekker opeten (zo fout!!) Jep ik snap niet wat sommige mensen hier vies aan vinden.
    20150523_174223
  • Italiaans eten is dus echt helemaal mijn ding. Ik ben dol op pasta en pizza. Ik kan er niet genoeg van krijgen en je kunt me ’s nachts wakker maken voor de zelfgebakken pizza van mijn moeder. Echt die moet je ooit geproefd hebben. Ze zijn gewoon een stuk lekkerder dan die uit de diepvries.
  • Mijn ijsverslaving is stracciatella en Ben&Jerry’s. Echt beter is er gewoon niet! Vroeger op vakantie nam ik elke dag zwei Kügelchen stracciatella. Te lekker!
  • Ik kauw op yoghurt. Ik ben bang dat er stukjes of gekke dingen in zitten. Mijn broertje lacht erom, maar ik doe het nog steeds. Ik krijg het gewoon niet afgeleerd en zit standaard in mijn hoofd geprogrammeerd.
  • Koken vind ik echt super leuk. Je kan dan gewoon stiekem al wat snoepen van die lekkere nootjes of even je kip proeven.

Dit waren mijn tien rare eetgewoontes. Hebben jullie ook rare eetgewoontes of herkennen jullie er iets van?

Liefs,

Eline

Bloglovin – Twitter Pinterest –  Instagram 

7 gedachtes over “10 Food Confessions

  1. Hilly zegt:

    Leuk zo’n lijstje! Ik snap het ook nooit wat mensen zo vies vinden aan het uitlepelen van een kroket, ik doe het zelf ook altijd!

  2. Linda zegt:

    Hahah wat leuk om te lezen! Ik deed vroeger ook over heel veel dingen ketchup of curry als ik het niet lustte. En wij aten ook altijd vla na het eten, al doe ik dat nu eigenlijk nooit meer, vind het niet meer iets toevoegen of zo, dan eet ik liever wat meer van het warme eten of een stukje chocolade (als ik dan toch ongezond ga doen dan maar gelijk goed ;-) )

  3. nananathalie zegt:

    Ik heb ook heel lang iedere ochtend vlokken gegeten! En ja… wij aten vroeger thuis ook iedere avond als toetje vla hoor! Ik denk dat we daar zeker niet de enige in zijn!

Geef een reactie

