Happy moments week 25 2015

happy moments collage 25 2015

Goede morgen! Deze week was een beetje een rare week. Ik moest een hele hoop huiswerk doen en ik werd op het handigste moment ziek. Deze happy moments is daarom iets korter dan normaal.

20150615_115131

Is hij niet prachtig? Voor een kunstworkshop moesten we een stoel maken die geïnspireerd was op onze ideale leerkracht. Hierin hebben we betrokkenheid, gedrevenheid en flexibiliteit verwerkt. Ik ben er nog trots op ook!20150620_142749

Dit waren echt mijn lifesavers afgelopen week. Ik was weer eens ziek. Dit keer was het vooral een combinatie van te veel stress en te weinig rust. Gelukkig voel ik me nu zo goed als beter en kan ik er weer tegen aan.20150620_175144

Jammie! Roerbakgroentes met aardbeien als toetje.De kip smaakte trouwens ook niet verkeerd. Een super lekkere en simpele maaltijd om mijn vitamines weer op pijl te brengen. 20150620_191240

Ik heb dus eindelijk de laatste twee afleveringen gezien van The Vampire Diaries. Een mooi einde en wat zag Elena er mooi uit. Nu maar weer een andere serie zoeken. 20150620_191502Wat is dit toch een prachtig lied! Ik ben eraan begonnen en hij is zo mooi. Best lastig, maar ik wil hem heel graag kunnen spelen. Nu nog veel oefenen de komende tijd.

Afgelopen week was dus een beetje een dipje, maar daar ben ik nu gelukkig weer uit. Deze week moet ik al mijn dossiers inleveren, dus nog even spannend. Ik heb mijn rijles bij mijn echte instructrice en heb ik eindgesprek op stage. Gelukkig heb ik tussendoor ook genoeg rust, want ik wil niet weer ziek worden.
Het is Vaderdag dus ik ga straks lekker koken en eventueel naar de boerderij, omdat ik daar echt al heel lang foto’s wil maken. Jullie zien het wel verschijnen op de blog. Fijne dag!

Liefs,

Eline

Bloglovin – Twitter Pinterest –  Instagram 

5 gedachtes over “Happy moments week 25 2015

Geef een reactie

