Zomerse nagels met Etos

DSCN3569

In ze zomer draag ik toch wel eigenlijk altijd nagellak. Mijn nagellak collectie is inmiddels ook al aardig groot en ik krijg er gewoon niet genoeg van. Vandaag laat ik je drie vrolijke, zomerse kleurtjes zien voor een klein prijsje.

DSCN3577

Ik heb drie vrolijke kleurtjes mogen ontvangen, namelijk: Soft Sea, Ultra Violet en Coral sugar. Toen ik ze voor het eerst zag, was ik er helemaal niet weg van, maar op je nagels zien ze er echt super leuk uit!

Etos Soft Sea nagellak

De eerste is Soft Sea een prachtige blauw/paarse kleur. Het is een hele frisse blauwe kleur, ook al is hij wat donkerder voor de zomer. De kleur doet me denken aan die leuke wit met blauwe tegeltjes.

DSCN3599

Soft Sea dekt in twee dunne laagjes goed. De lak droogt snel en glanst mooi. Deze bleef bij mij het minst lang zitten van de drie, namelijk drie dagen en toen ging hij heel erg chippen. Jammer, maar wel een hele verrassende kleur.

Etos Ulta Violet nagellak

Ultra Violet lijkt in het flesje heel erg paars en niet mijn favoriete kleur paars. Ik was hier in het begin dan ook helemaal niet enthousiast en ik wilde hem liever niet op doen. Niets is minder waar, want op mijn nagels werd hij veel meer roze en was het een hele mooie kleur.

DSCN3605

Op mijn nagels ziet hij er al veel meer lila achtig uit dan op de eerste foto en ik vind hem hier ook een stuk mooier. Ultra Violet dekt ook mooi met twee laagjes en droogt gelukkig ook snel. Hij blijft redelijk goed zitten, ongeveer een dag of vier. Ik vind het een hele verrassende kleur.

Etos Coral Sugar nagellalk

Toen ik deze lak op deed had ik er geen idee van dat er suiker in zat, dus dat hij bobbelig werd. Ik dacht dat sugar de kleur was, haha. Een keertje iets totaal anders, want dit had ik nog helemaal niet in mijn nagellak collectie zitten. Een mooi koraal kleurtje, maar dan met een leuke structuur.

DSCN3579

Je ziet hier de korreltjes heel goed. Toen ik hem op deed schrok ik wel een beetje, want dat had ik helemaal niet verwacht. De kleur is in het echt een stuk feller en ik draag hier twee laagjes. Je krijgt hem er niet goed af, maar hij blijft wel echt een poos op je nagels zitten. Ik moest er even aan wennen, maar de kleur is echt helemaal de zomer voor mij. Deze is ook al zo leuk!

Zoals je wel kunt lezen ben ik heel enthousiast over de nagellak van de Etos. Ze hebben een klein prijsje, namelijk €2.50 en daar hoef je ze echt niet voor te laten liggen. Ze blijven redelijk goed zitten, nog beter als je er een topcoat over doet. Ze dekken prima met twee laagjes en de kleuren zijn net iets anders dan je normaal gewend bent. Ik vind ze super leuk voor de zomer en ik ga ze zeker nog een hoop dragen.

Liefs,

Eline

Bloglovin – Twitter Pinterest –  Instagram 

6 gedachtes over “Zomerse nagels met Etos

Geef een reactie

