Mini update

DSCN3412

Ik ben nog een week heel druk bezig met school, maar ik wilde jullie toch even op de hoogte houden van wat ik allemaal aan het doen ben. Zo had ik vanochtend mijn theorie examen…

  • Ik heb mijn auto theorie binnen!!!! Wohoooow! Wat was ik zenuwachtig zeg, omg. Het was de afgelopen twee weken zo enorm druk dat ik echt niet verwacht had dat ik hem zou halen. Mijn hart bonsde dan ook echt heel hard toen ik door moest naar de uitslag. Nergens voor nodig, want nu heb ik hem in de pocket!! Volgens mij bracht mij lieve broertje geluk, want hij ging met mij mee.
  • Iets heel anders, maar ik heb de stap genomen om naar een psycholoog te gaan. Maandag had ik mijn intake gesprek en het was heel erg prettig. Ze was erg aardig en we hebben een plan op gesteld voor mijn chaos af en toe. Ik moest even de stap nemen, maar ik ben heel blij dat ik hem genomen heb.
  • Nog een week en dan moet ik alles inleveren! Maandag avond moet ik mijn mega belangrijke dossier van 200 blz inleveren ik ik moet nog controleren op spelling en drie bewijsstukken maken en mijn presentatie bedenken. Daar heb ik wel een mega cool idee voor, maar daar later meer over.
  • Mijn rijlessen kunnen beginnen. Ik had maandag eigenlijk mijn eerste echte rijles, maar nu is die verplaatst naar vanmiddag. Dus als je iemand in een knal gele auto gevaarlijk ziet rijden ben ik dat waarschijnlijk.
  • Ik ben eindelijk naar de kinderboerderij geweest afgelopen weekeind. Heel fijn dat mijn camera er na tien minuten mee ophield, maar het was wel heel leuk om weer eens te zijn. Binnenkort nog maar een keertje terug gaan voor meer foto’s.
  • Ik ben weer uit mijn dipje en heb mijn concentratie weer terug. Oordopjes werken enorm en nu is het nog even knallen en dan heb ook ik vakantie. Over drie weken ga ik al naar Londen toe!

Dit was mijn mini update alweer. Ik wilde toch even van me af schrijven, zodat jullie ook weten wat er allemaal omgaat in mijn hoofd, want mijn happy moments zijn daar niet altijd de juiste plek voor. Als jullie nog even naar school moeten wens ik jullie veel succes en als je klaar bent zou ik zeggen, geniet ervan!

Liefs,

Eline

Bloglovin – Twitter Pinterest –  Instagram 

4 gedachtes over “Mini update

Geef een reactie

