Happy moments week 26 2015

collage happy moments week 26 2015

De eerste week van de zomer is al weer voorbij en al hoewel afgelopen week niet tegen viel, wordt het deze week gelukkig nog veel mooier weer. Afgelopen week ging ik naar de kinderboerderij en at ik lekker buiten in de tuin. 

20150621_131540

Vorig weekeind was het “Lekker naar de boer” weekeind. Ik besloot om mijn broertje mee te nemen naar de boerderij waar we vroeger altijd heen gingen. Helaas besloot mijn camera om leeg te raken, terwijl ik heel zeker wist dat ik hem daarvoor nog had opgeladen. Ik moet dus nog een keertje terug, maar het was wel heel leuk om daar weer rond te lopen, net als vroeger.

20150626_104842

Ik heb er dus een nieuwe verslaving bij. Ik las overal dat ik pindakaas en rijstwafels moest proberen, maar rijstwafels met smeerkaas is echt honderd keer beter. Zo lekker!

20150621_132803

Bloemetjes! Ik ben zo dol op de lente en de zomer, al deze bloemetjes maken me zo ontzettend blij.

zee knutselen

Op stage ging ik met de kinderen een zee maken. Het is zo leuk gelukt! Ik had mijn afrondingsgesprek en dat ging goed. Deze dinsdag heb ik mijn laatste keer stage en ik ga de kleuters echt missen. Het was zo ontzettend fijn daar!

20150626_183829

Sinds mijn moeder deze mooie pastaborden heeft gekocht, eten we toch ietsje vaker pasta. Lekker buiten in de tuin. Ik weet niet wat voor pasta het was, want deze ziet er een beetje gek uit, maar hij was echt mega lekker! Ik krijg echt geen genoeg van Italiaans eten.

20150627_182119

Blote voeten in het gras is toch wel echt iets wat voor mij bij de zomer past. De temperaturen gaan omhoog en ik kan niet wachten tot mijn bikini uit de kast kan. Nu nog even genieten in de tuin met een boekje en mijn rokje aan.

20150627_182038

Het weekeind begon ik lekker met deze oven chips. Ze zijn echt heel lekker, vooral de naturel, maar paprika is ook goed te doen. Ik eet eigenlijk alleen in het weekeind af en toe chipjes en dan kan ik er echt van genieten. Zeker een aanrader als je een keertje iets anders wilt.

Morgen moet ik mijn dossier inleveren!!!! Nog alles nakijken op spelling en mijn presentatie in elkaar zitten en dan is het klaar. Het wordt tropisch warm en ik heb al plannen om lekker te gaan zonnen met een vriendin en foto’s te maken. Gezellig even iets anders dan school en natuurlijk mijn belangrijke gesprek voorbereiden. Eventjes bijkomen van al het harde werken. Trouwens ik had donderdag voetbaltoernooi met school en ik heb gewoon gescoord! Ik ben echt mega trots op mezelf, haha.

Liefs,

Eline

Bloglovin – Twitter Pinterest –  Instagram 

5 gedachtes over “Happy moments week 26 2015

Geef een reactie

