Een hete zomerdag + video

Wat een hitte de laatste paar dagen! Gelukkig hoef ik nu niet meer naar school dus kan ik zelf plannen wanneer ik wat doe. Ik besloot om gezellig naar een meer toe te gaan in de buurt en wat een heerlijke dag was het.

We gingen naar de IJzeren Man, een meer in Eindhoven. Ze noemden het een zwembad, maar daar ben ik het niet helemaal mee eens. In een zwembad zwemmen namelijk geen vissen…

Zand voeten! Dit is toch wel het enige nadeel van zand, het zit echt overal.

We hielden soort van een picknick. Ik had broodjes meegenomen en eiersalade. Jammie! Lang leve de koeltasjes, want het was echt heel erg heet.

Het water was echt koud, maar toch heel verfrissend. Ik draag twee verschillende bikini´s maar het wordt tijd voor nieuwe, want het broekje gaf af en nu is de binnenkant van mijn spijkershortje roze, oepsie.

Watermeloen

Yvonne had watermeloen meegenomen! Kan haast niet beter op deze tropische dag. Heerlijk om fruit te eten als het zo warm is.

raketje

Het is natuurlijk geen zomerse dag zonder ijsje. Lekker koel, maar hij smelt wel heel erg snel. Ondertussen is het echt al druk geworden. Tip als je gaat zwemmen. Doe altijd je slippers aan als je gaat wandelen, want de tegels zijn echt heel erg heet.

20150701_120255 (1)

Smile! Ik had echt een super leuk dagje en het water zorgde zeker voor verkoeling. Ik ben bijna niet verbrand (auch) en het was mega gezellig. Uiteindelijk zijn we door de drukte maar weer weggegaan, maar we hebben nog een poosje in het park gezeten en onze zomer to do list gemaakt. Die komt binnenkort online.

Bij deze mijn eerste video uitprobeersel. Ik weet dat de kwaliteit niet de beste ooit is, maar je moet ergens beginnen. Ik ben benieuwd wat jullie mening is en of jullie het leuk zouden vinden als ik dit zou blijven proberen.

Liefs,

Eline

Bloglovin – Twitter Pinterest –  Instagram Youtube

7 gedachtes over “Een hete zomerdag + video

  1. sysje77 zegt:

    Leuke post, foto’s en teskt zijn leuk en omschrijft goed hoe de dag was (: Ik vond het super gezellig en ik ben trots op je filmpje, muziek en beeld past echt goed bij elkaar!

Geef een reactie

