Happy moments week 27 2015

happy moments 27 2015 collage

Goede hete morgen allemaal! Wat een heet weekje, maar eigenlijk is het ook nooit goed. Ik heb er behoorlijk van genoten en allemaal lekkere nieuwe dingen gegeten. Ook nam ik afscheid van stage en was mijn laatste werkdag. Een druk weekje dus met veel foto’s, kijk je gezellig mee?

20150701_120147

Wat een heerlijk uitzicht! Ik en een vriendin gingen naar de IJzeren man in Eindhoven. Het verslag vind je hier. Het was een heerlijke dag en de verkoeling was erg prettig.
20150701_120225

Zand voeten op mijn enorme badlaken. Echt jongens hij is mega groot. Ik kan er wel lekker lang uit op liggen, maar wel een beetje zwaar op terug weg als hij nat is. Mijn mooie gelakte nageltjes kunnen ook eens shinen, haha. 20150701_191820

Ik had kaartjes voor de Ladies Night van Magic Mike XXL. Het was een hele leuke film en ze hielden hun kleren zo goed als allemaal aan. Gewoon een gezellig film met Channing Tatum die in het rond danst. Er waren wel veel glitters, hihi. Ik had een hele gezellige avond, maar het was wel een beetje overdreven. Op een gegeven moment wil je gewoon beginnen. Ik heb wel mijn eerste macaron op!

DSC_0531

Bij een Ladies Night hoort ook een goodiebag. Er zat popcorn in en een hele mooie lipstain. Misschien laat ik die nog wel voorbij komen. Waarom er tandenpasta in zat weet ik niet, misschien dachten ze na de nacho’s die er ook in zitten moeten ze maar even nodig hun tanden poetsen?

DSC_0504

Dit is echt mijn nieuwe verslaving! Rijstwafels met smeerkaas of komkommer. Komkommer op deze hete dagen is echt perfect om te eten! DSC_0519

Mijn mega leuke traktatie, waar ik echt super trots op ben. Het recept vind je hier. De kinderen vonden het super leuk en dat was fijn, want dan had ik niet voor niets al die moeite gedaan. DSC_0520

Ook had ik mijn aller laatste stagedag van het jaar. Ik ga de kleuters echt enorm missen, want het was zo ontzettend fijn. Ik kreeg deze super leuke vaasjes met hun foto’s erbij. Echt een super leuk afscheidscadeautje en ik ga ze een voor een missen. Ik had nooit gedacht dat ik de kleuters zo leuk zou vinden. Stuur mij maar weer terug.
DSC_0521

Super lieve cadeautjes! Ik moest laatst mee op de schoolfoto en die hadden ze net binnen. Super leuk als herinnering. Ook kreeg ik een hele mooie kralenketting die ik de hele dag heb omgehangen en een doosje met spekjes erin. Hmmm ik ben dol op spekjes. DSC_0528

Mijn moeder maakte een nieuw recept en dit was echt zo mega lekker. Eerst de paprika grillen en dan vullen. De andere paprika werd gepureerd en eroverheen gedaan. Dit moet iedereen echt een keertje proberen. Het recept kwam uit de Allerhande, echt een dikke aanrader. DSC_0530

Er zat een mooie krul in mijn haar en dat moest ik gewoon even laten zien. Inmiddels ben ik naar de kapper geweest en is het lekker een stuk korter. Ik zal de foto’s binnenkort met jullie delen, maar ik moet er zelf nog wel even aan wennen. Wel lekker licht nu.
DSC_0539

Mijn broertje nam zijn diploma in ontvangst en dat moest natuurlijk gevierd worden. We gingen gezellig bbq’en en mijn moeder maakte deze mooie taart met rozijnen en stukjes chocolade erin. Heel lekker en hij ziet er super mooi uit.

Afgelopen week heb ik na een hele hoop moeite mijn dossier ingeleverd. Volgens mij heb ik mijn beoordelaars een beetje boos gemaakt, maar dat was niet geheel mijn schuld. Ze moeten gewoon duidelijk zijn en geen boze mailtjes sturen. Dinsdag heb ik mijn eindgesprek dus ik ben best wel zenuwachtig. Als ik dat haal, heb ik mijn propedeuse in de pocket. Ik ga nieuwe recepten proberen dus die zie je misschien wel voorbij komen. Nog even genieten van het lekkere weer en dan heb ik hopelijk vakantie. Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs,

Eline

Bloglovin – Twitter Pinterest –  Instagram 

4 gedachtes over “Happy moments week 27 2015

Geef een reactie

