Summer to do list

Summer to do list 2015

De vakantie staat weer bijna voor de deur en omdat ik zo dol ben op lijstjes besloot ik dit jaar weer een summer to do list te maken. Niet te lang en realistisch. Deze dingen zou ik deze zomer heel graag willen doen. 

Summer to do list 2015

Genieten van het reizen
Dit jaar ga ik naar Londen en Oostenrijk. Misschien nog wat dagtripjes en ik heb er ontzettend veel zin in. Dit jaar wil ik genieten van het reizen. Eerst irriteerde ik me vaak en kon ik me niet goed ontspannen. Nu wil ik proberen er zo veel mogelijk van te genieten en de afgelopen paar maanden hebben me daar wel bij geholpen.

Verdiepen in fotografie en film
Ik gebruik af en toe mijn vaders spiegelreflex en ik zou er zo graag meer over te weten willen komen. Niet alleen maar fotograferen op de normale stand, maar zelf creatief aan de slag gaan. Ook film is iets waar ik me in wil verdiepen en meer wil mee experimenteren.

Nieuwe recepten uitproberen
Ik wil heel graag meer koken en bakken, maar de afgelopen tijd had ik niet genoeg tijd. Smoesjes, ik weet het. Nu ik alle tijd heb wil ik graag mijn eigen kookboekje aanleggen en uitprinten. Dit geeft me meer motivatie om nieuwe recepten te proberen en los te gaan met verschillende smaken. De gelukte recepten zal ik zeker delen!

Meer zwemmen
Als het zo ontzettend heet is, vind ik hardlopen niet altijd even prettig. Bovendien voel ik me helemaal vrij als ik aan het zwemmen ben. Het gaat steeds beter en borstcrawl houd ik steeds langer vol. Ik vind het zo heerlijk en ik wil proberen minimaal twee keer in de maand te gaan, misschien wel meer in de vakantie. Ik heb tijdens het zwemmen ook minder last van mijn astma dus dat is ook een groot pluspunt.

Nieuwe plekken ontdekken
Ik ga natuurlijk op vakantie, maar ook in mijn eigen woonplaats. Nieuwe cafeetjes en plekjes ontdekken. Ik wil ook graag naar andere steden toe. Het hoeft niet altijd ver weg te zijn om iets nieuws te zien. Je raakt soms gewoon snel in een soort patroon. Je gaat steeds naar het zelfde restaurant en hetzelfde zwembad. Een keertje iets anders is ook leuk. Klaar om op ontdekking te gaan. Natuurlijk gaat mijn camera mee.

Picknicken
Dit staat echt al zo lang op mijn lijstje! Ik heb al wel soort van gepicknickt, maar nu wil ik echt met een kleed naar het park en dat iedereen dan iets mee neemt. Gewoon een gezellige middag met lekkere gerechtjes. Deze zomer moet het er echt van komen.

Blog lay-out en domein
Ik wil al heel lang mijn eigen domein en mijn blog laten hosten. Ik heb nu eindelijk tijd om daar voor te gaan zitten en natuurlijk dan ook mijn lay-out aanpassen. Ik heb heel lang getwijfeld of ik mijn blognaam ook zal veranderen en volgens mij ben ik er nog steeds niet uit. Wat vinden jullie?

Kinderboerderij
Een paar weekeinden terug ging ik met mijn broertje naar de boerderij toe. Mijn camera besloot toen om er mee op te houden, maar ik wil heel graag een keertje terug. Kippetjes en geitjes kijken en natuurlijk vastleggen. Misschien een beetje raar, maar het lijkt me leuk om een middagje met de dieren te knuffelen.

Dit is mijn lijstje voor deze zomer. Vooral tot rust komen en een hoop inspiratie op doen. Gelukkig heb ik mijn bloginspiratie weer terug dus dan kan ik dat lekker gaan uitwerken!

Liefs,

Eline

Bloglovin – Twitter Pinterest –  Instagram Youtube

13 gedachtes over “Summer to do list

  1. Amber zegt:

    Superleuk lijstje! Hopelijk kan je veel plekken zien en ontdekken en veel succes met het fotografie, is echt heel leuk! Fijne vakantie alvast! Liefs

  2. Linda zegt:

    Leuke lijst! Dit had ik zo bijna kunnen schrijven, haha. Zwemmen wil ik vooral op vakantie veel gaan doen! Ben benieuwd hoe het je allemaal af gaat! :-)

  3. svenja zegt:

    Wat een heerlijk lijstje <3 Zo fijn dat we in de zomer vakantie weer veel tijd hebben voor leuke dingen! Vooral het meer zwemmen vind ik een goed idee. Ik vind hardlopen met dit warme weer ook minder fijn, zwemmen daarentegen is heerlijk verkoelend! Daarnaast ga ik nog naar Spanje op vakantie, en daar heb ik ook onwijs veel zin in!

  4. Lise zegt:

    Ik vind je blognaam heel leuk eigenlijk :) Begin zeker met het experimenteren met je spiegelreflex! Het is zo leuk om een camera helemaal zelf te kunnen instellen!

Geef een reactie

