Happy moments week 28 2015

happy moments week 28

Ook ik kan nu eindelijk zeggen dat ik vakantie heb. Mijn propedeuse haalde ik deze week binnen en dat moest natuurlijk gevierd worden. Ook hing ik een avondje op de bank en las ik mijn boek uit. Kijken jullie mee?

Sakana Eindhoven

Maandag ging ik uit eten voor een verjaardag. We gingen sushi eten bij Sakana. De dag ervoor heb ik geoefend met stokjes dus het moest lukken, haha. Ik heb uiteindelijk niet om een vork hoeven vragen dus mission accomplished. We hebben echt super lekker gegeten!20150706_204013

Als toetje gingen we even langs de Mac. Ik nam voor de verandering eens Kitkat in plaats van m&m, maar m&m is gewoon het aller lekkerst. Wat is jullie favoriet?DSC_0564

Jup, hier is de beruchte pizza van mijn moeder weer. Ze wil eindelijk het recept met me delen, dus misschien deel ik hem nog wel met jullie. Eerst natuurlijk zelf even oefenen. Hij is echt zo ontezttend lekker, veel lekkerder dan die uit de winkel. Het heeft iets speciaals als je hem zelf maakt en belegt. Net iets specialer dan heb zo in de winkel kopen. DSC_0567

Na alle drie de delen van Lord of the Rings te hebben gekeken waren we nu klaar voor de drie films van The Hobbit. Ik dacht eerst dat het er maar een was, maar het zijn er blijkbaar ook drie. Gezellig met mijn broertje en moeder op de bank en een filmavondje. Hij viel niet tegen en ik ben benieuwd naar de volgende drie delen. DSC_0573

Toen ik even uit het raam keek zag ik deze prachtige regenboog. In het echt was hij nog feller, maar hij was echt heel groot. Super gaaf om zo uit mijn raam te zien en gelukkig was het droog. Is hij niet mooi?DSC_0574

Dinsdag behaalde ik mijn propedeuse dus dat moest ik vieren. De volgende dag kocht ik een lekkere appelflap bij de hema voor maar 75 cent. Hij was super lekker en ik ben zo blij dat ik eindelijk vakantie heb. Ik ben super trots op mezelf dat ik dit jaar zo mooi heb afgerond en dat ik zo veel gegroeid ben. DSC_0602

Ik las Verslingerd uit, het vervolg op Verkikkerd. Echt een aanrader voor als je iets simpels wilt lezen en ik garandeerd je dat je hem zo uit leest. Mijn vader kwam met dit boek. Ik ben er in begonnen en er staan opdrachten in en hele inspirerende teksten. Ik ga er voorlopig nog even mee verder en ik ben heel benieuwd wat ik er straks aan heb. Het is heel positief en is gericht op mindfulness. Ik ben benieuwd. DSC_0612

Ik ben de komende weken bij mijn vader en mijn kamer moest echt nodig opgeruimd worden. Heel fijn om uiteindelijk een leeg bureau te hebben en een volle prullenbak. Nu nog even zo houden. Het geeft me toch een stukje rust in mijn hoofd.

Afgelopen week was echt een beetje chaotisch. Mijn rijlessen gaan goed en ik heb nu gelukkig alle tijd om me er op te richten. Vrijdag had ik mijn sollicitatiegesprek en ik hoor maandag of ik ben aangenomen dus dat is erg spannend. Van de week ga ik met een vriendin naar Londen (er is gewoon iemand thuis dus ik kan dit gewoon zeggen). Het is de eerste keer dat ik zonder ouders op vakantie ga en ik heb er echt mega veel zin in. Hebben jullie nog tips?

Liefs,

Eline

Bloglovin – Twitter Pinterest –  Instagram Youtube

3 gedachtes over “Happy moments week 28 2015

Geef een reactie

