Favorieten voor onder de douche

Douche favorieten

Sommige mensen kunnen echt uren in bad liggen, maar als student heb ik daar lang niet altijd tijd voor. Daarom kan ik echt genieten van een warme douche, na het sporten of na een lange dag op school. Ik deel mijn favorieten voor onder de douche en erna.  

badolie kruidvat

Als ik dan toch de tijd heb gevonden om in bad te gaan, dan kan een badolie echt niet missen. Ik ben echt dol op de geur van lavendel. Het kalmeert en ik ben dol op lavendel in de tuin. Ze zijn zo ontzettend mooi! Deze badolie ruikt echt heerlijk en maakt je huid lekker soepel. Ik vind hem heel erg fijn en ontspannend.

kruidvat zoutscrub lavendel

DSC_0593

Zeker in de zomertijd mag een goede scrub niet ontbreken in mijn doucheroutine. Ik gebruik dan ook vaak een scrubhandschoen, maar soms gebruik ik liever iets anders. Dan pak ik meestal deze relaxing zoutscrub met lavendelgeur. Ik vind de geur gewoon ontzettend lekker. Het is een grove scrub dus ik gebruik hem vooral voor mijn benen en soms mijn armen. Hij doet wat hij moet doen en door de grote pot doe je er erg lang mee.

douche favorieten

Dove is echt een van mijn favoriete douche merken. Ik gebruik wel eens andere douchegel, maar ik kom altijd terug naar die van Dove. Ze zijn gewoon zo lekker en romig. Deze Purely Pampering Natural Caring Oils is echt mega fijn. Ik zou willen dat jullie hem zo door het beeldscherm konden ruiken, zo lekker ruikt hij! Echt een dikke aanrader!

Sinds kort gebruik ik een douchepuff  en waarom heb ik dat niet eerder gedaan. Ik hoorde wel dat het werkte, maar ik was nogal sceptisch. Laatst besloot ik hem toch eens te gebruiken en wat een hoop schuim! Dat had ik echt niet verwacht. Zo gaat je douchecreme echt veel langer mee. Ik ben verkocht, haha.

dove body lotion

Voor bodylotions heb ik niet echt een voorkeur, maar nu gebruik ik die van Dove go fresh. Ik moest heel erg wennen aan de geur, maar nu vind ik hem toch wel erg lekker. De geur blijft zeker een poosje hangen dus je moet er wel van houden. Hij voed mijn huid genoeg, maar is niet heel bijzonder.

Hoe cute is mijn badeend! Ik moest hem gewoon eventjes met jullie delen. Ik gebruik hem eigenlijk nooit, maar anders staat hij maar zo eenzaam in de badkamer. Ik wilde hem gewoon graag even met jullie delen.

Dit waren mijn al mijn favorieten voor onder de douche. Ik probeer graag nieuwe dingen, maar zeker voor in de zomer kan ik de scrub en Dove douchecrème dik aanraden. Ze zijn redelijk zuinig in gebruik en ruiken mega lekker.

Liefs,

Eline

Bloglovin – Twitter Pinterest –  Instagram Youtube

6 gedachtes over “Favorieten voor onder de douche

Geef een reactie

