Back home

DSC_0667

Hoi allemaal! Ik ben terug van weggeweest. Ik zat namelijk een weekje in Londen. Ik vertel jullie er zo meer over, en nog een aantal andere dingetjes!

Londen was echt heerlijk. Ik ben een weekje met een vriendin geweest. Ik ging voor het eerst op vakantie zonder mijn ouders. We gingen met de trein en de metro. Na ongeveer acht uur reizen kwamen we dan eindelijk aan en kon de vakantie beginnen.

Ik heb heerlijk kunnen ontspannen en nadenken over wat ik wil. Persoonlijk en met mijn blog. Ik heb nieuwe ideeën op gedaan en ik kan niet wachten om ze straks te gaan uitwerken. Wel heb ik besloten om mijn blog te gaan hosten en dat gaat even tijd kosten. Ik wil een nieuwe lay-out en wat dingen veranderen.

Ook mijn blognaam wordt waarschijnlijk anders, want deze past nu nog wel bij mij, maar ik denk niet meer over een jaar of twee. Ik merk dat er heel veel veranderd in mijn leven en ik vind het fijn als mijn blog mee veranderd. Hierdoor komen er wat minder blogposts online, maar ik ga toch mijn best doen om te blijven bloggen en jullie gezellig te vermaken tot mijn nieuwe vernieuwde blog af is. Hopelijk vinden jullie dit niet erg, maar ik heb even rust nodig en niet te veel druk.

Wel heb ik vandaag mijn eerste werkdag gehad dus het vakantiegeld kan weer worden aangevuld! Ik heb jullie echt zo veel te vertellen! Ik moest eerst broodjes smeren en de collega’s zijn wel leuk, maar ik was zo ontzettend moe van de vakantie. Mijn rijles ging ook echt mega slecht, terwijl ik over anderhalve week mijn tussen tijdse toets heb en volgende week slipcursus! Ja Eline die gaat slippen op de weg! OMG. Er gebeurt nu zo veel om me heen en ik kan het soms naar net bijhouden. Dit is misschien ook wel een beetje een lang artikel, maar ik heb jullie al weer veel te lang niet gesproken.

Binnenkort dus minder artikelen online en misschien wel binnenkort op mijn nieuwe blog. Ik heb er veel zin in en hopelijk jullie ook! Ik ga mijn best doen en toch nog een beetje proberen te genieten van mijn vakantie, want die gaat echt mega snel!

Liefs,

Eline

4 gedachtes over “Back home

  1. Linda zegt:

    Wat fijn dat je het leuk hebt gehad! Ben benieuwd naar de veranderingen! Ik krijg ook altijd veel inspiratie als ik even weg ben :-) Succes alvast met de tussentijdse toets, enne, die slipcursus overleef je wel ;-)

  2. Estrella zegt:

    Wat leuk dat je in Londen bent geweest! Ik ben er in 2004 een weekje geweest en heb het geweldig naar m’n zin gehad. Wat een stad! Ik zou graag nog eens terug gaan. Enig nadeel vond ik dat alles zo vreselijk duur was!

Geef een reactie

