Vraagjes

Hoi allemaal. Vandaag weer geen happy moments, maar ik wil jullie wel graag op de hoogte houden van alles wat er nu om me heen gebeurt en ik wil jullie graag bij het proces betrekken dus heb ik een aantal vragen voor jullie.

Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt en ik heb besloten om een nieuwe blog te beginnen. Thesweetlittlemonster is echt mijn passie geworden, maar ik zit nu in een nieuwe fase in mijn leven en daar past hij niet meer helemaal bij. Ik heb dus besloten om opnieuw beginnen, een nieuwe start. Hier horen jullie snel meer over, nu ben ik nog even bezig met de voorbereidingen.

Ik heb dus een aantal vragen voor jullie:


Jullie mening vind ik erg belangrijk en je mag altijd een reactie achter laten of een mailtje sturen. Ik wil jullie graag betrekken in deze nieuwe stap en kijken waar jullie meer behoefte aan hebben.

Ondertussen ben ik druk aan het werk om alles in orde te maken en leuke nieuwe berichten te schrijven. Langzaam komt de inspiratie weer terug en ook het plezier. De druk is er even af geweest dat vind ik heel erg fijn. Laat me alsjeblieft weten wat jullie leuk zouden vinden of wat jullie missen op het internet. Ik neem jullie meningen zeker mee!

Liefs,

Eline

3 gedachtes over “Vraagjes

  1. Saskia | Former Parades zegt:

    Heel spannend om opnieuw te beginnen! Ik heb nu precies hetzelfde, een tijdje geleden hakte ik ook die knoop door en nu leg ik de laatste hand aan mijn nieuwe site. Het is heel spannend, maar ook wel heel tof! Ik hoop dat het voor jou ook zo gaat worden! :)

    ♥♥♥ Saskia

Geef een reactie

