Nieuwe blog: Notesofhappiness

DSC_0679

Hoi allemaal! Vandaag is het eindelijk zo ver, een nieuw begin. Ik twijfelde al heel erg lang over een nieuwe blog en het hosten ervan. Ik was klaar voor een nieuwe stap en uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt. Vanaf nu ga ik verder als Notes of happiness

Ik ben super trots op The sweet little monster en hier ligt echt de basis van mijn ‘blogcarrière’. Ik ben ontzettend gegroeid, maar ik ben toe aan een nieuwe stap in mijn leven en daar paste The sweet little monster niet helemaal meer bij. Toen ben ik heel lang gaan brainstormen over een eventuele nieuwe naam en welke richting ik op zou willen met mijn nieuwe blog.

Op de terugweg vanuit Londen kwam ik op het idee Notes of happiness. Thank god was deze nog niet bezet en voelde hij helemaal perfect aan. Ik hakte uiteindelijk de knoop door en Notes of happiness werd geboren. Het symboliseert de nieuwe stappen in mijn leven en de stappen die ik nog graag wil maken. Niet meer een uitprobeersel, maar een plek waar ik mijn mening wil uiten en er iets moois van ga maken.

Notes of happiness wordt net als nu een persoonlijke blog, maar dan vooral gericht op het positieve. Er komen natuurlijk ook lekkere recepten, diy’s en nog veel meer op te staan. Dus genoeg reden om een kijkje te nemen. Het was best spannend om deze stap te maken en hopelijk vinden jullie het net zo leuk als ik.

Tot snel!

Eline

2 gedachtes over “Nieuwe blog: Notesofhappiness

Geef een reactie

